top of page
  • Małgorzata Jankowska

Karton a'la Picasso

Artystą być każdy może - trochę lepiej lub trochę gorzej 😉

Wystarczy kawałek kartonu, farby, pisaki lub kredki oraz klej i nożyczki.

Ja użyłam starego kartonu, którego mój kot nie zdążył jeszcze całkiem pogryźć i kredek Bambino, bo tylko takie miałam w domu.

1) Najpierw wycięłam kształt głowy, potem oczy i źrenice, brwi, nos, usta i koronę. Zamiast korony możecie wyciąć fryzurę, kokardę lub kapelusz. Możecie też dodać rumieńce, uszy lub inne elementy - pamiętajcie, że artysta korzysta ze swojej wyobraźni!

2) Następnie poukładałam wszystkie elementy tak, żeby wstępnie rozplanować sobie kształt mojego dzieła. Niestety mój futrzasty asystent miał nieco inną artystyczną wizję 😅

3) Później pokolorowałam wszystkie elementy. Wy możecie je pomalować - kolor będzie wtedy bardziej intensywny. Puściłam wodze fantazji i użyłam różnych odcieni do pokolorowania oczu oraz źrenic. No i kto powiedział, że brwi nie mogą być niebieskie? 😋

4) Ostatnim etapem było sklejenie wszystkich elementów. Korona okazała się być szczególnie interesująca dla mojego asystenta 😸

5) Gotową pracę możecie jeszcze spryskać lakierem do włosów (będzie się błyszczeć), a z tyłu przykleić sznureczek, dzięki któremu Wasze dzieło sztuki będzie można powiesić na ścianie.


Życzę Wam kreatywnych pomysłów i czekam na zdjęcia Waszych dzieł w komentarzach!



19 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Kwiaty w domu

bottom of page